پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

خريد وي پي اس

۱۲۹ بازديد

تصور كنيد شما روي سيستم خود يك هارد 1 ترابايت داريد و روي آن سيستم عامل ويندوز 10 را نصب كرده ايد. حال كاري برايتان پيش مي آيد و براي حل آن نياز به سيستم عامل لينوكس داريد. شما مي توانيد، بخشي از هارد سيستم خود را به نرم افزار VM Ware اختصاص دهيد و يك سرور مجازي براي خود درست كنيد. سپس روي آن لينوكس نصب كرده و كار خود را انجام دهيد. سرور وي پي اس، نيز عملكردي اين چنيني دارد. بخشي از سرور را به شما اختصاص مي دهند و شما مي توانيد روي آن بخش از سرور، هر سيستم عاملي كه مي خواهيد و نياز داريد را نصب كنيد و كار هاي خود را انجام دهيد.

از مهم‌ترين كاربردهاي سرور مجازي خوب اين است كه يكي از بزرگترين نگراني‌هاي كارفرماها يعني بازيابي اطلاعات را حل مي‌كند. سرور مجازي براي داده‌هاي شما محلي امن است. زيرا در اين محيط تحت تاثير هيچ ويروسي نيست و به همين دليل با خيال راحت مي‌توانيد داده‌هايتان را بر روي آن ذخيره كنيد و نيازي به بازيابي اطلاعات كه آن هم اما و اگرهاي فراواني دارد، نداشته باشيد.

از جمله كاربردهاي سرور مجازي سفارشي براي خوره‌هاي كامپيوتري اين است كه به طور مثال دوست داريد يك نرم افزار يا يك سيستم عامل مانند يكي از نسخه‌هاي لينوكس را نصب و استفاده كنيد، اما مي‌ترسيد به سيستم شما فشار وارد كند و يا أصلا سيستم شما كشش آن نرم افزار را نداشته باشد، شما با خريد يك سرور مجازي سفارشي به راحتي مي‌توانيد اين كار را انجام دهيد.

خريد vps پرسرعت:

  1. قيمت خريد وي پي اس پرسرعت در مقايسه با سرور مجازي اختصاصي كمتر است.
  2. پس از خريد vps پرسرعت در صورت عدم نياز به امكانات ويژه، هيچ هزينه اي پرداخت نمي كنيد.
  3. از مزاياي ديگر خريد vps و سرور مجازي پرسرعت مي توان به كنترل كردن آسان تر آن اشاره كرد.
  4. معمولا پشنيباني خوبي توسط شركت هاي خدمات هاستينگ، براي وي پي اس پر سرعت ارائه مي شود.
  5. امنيت vps پرسرعت بسيار بالا است.

براي آشنايي با خريد سرور وي پي ان و خريد وي پي اس ايران بايد با سرور مجازي آشنا شويد. در توضيح سرور مجازي، گفته مي شود كه اين نوع سرور كه با نام هاي Virtual Private Server و يا VPS نيز شناخته مي شود، به شما اين امكان را ميدهد تا يك سيستم بسيار قدرتمند را با منابع اختصاصي نامحدود در اختيار داشته باشيد. با خريد وي پي اس ايران و داخلي مي توانيد در بهترين شرايط، با بالاترين سرعت و با امنيت بالا از اينترنت بهره مند شويد. vps به منظور استفاده براي طولاني مدت كاربرد داشته و مي توان به راحتي و بدون نياز به راه اندازي مجدد ماه ها از آن بهره مند شد و هيچ گونه كاهش سرعت و بازدهي را در سيستم تجربه نخواهيد نمود. براي خريد سرور vpn و خريد وي پي اس براي vpn مي توانيد به معتبرترين سايتها مراجعه نموده و به بهترين و با كيفيت ترين خدمات دسترسي داشته باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.